Ho ricevuto un grande regalo. Il mio amico poeta “Salvatore Maurici” mi ha inviato questa stupenda poesia, è inutile dire che sono rimasta incantata dalla bellezza delle parole, è in siciliano. un dialetto che amo moltissimo, naturalmente dopo il mio.. la posto qui, leggetela è bellissima!

Cori fermu
E’ stranu viditi accussì assittata
Tu, cori fermu
Chi nun ti firmavi
Mancu pi pigliari sonnu.
Cori fermu, chinu di curaggiu
Capaci di dari forza e ajutu
A tuttu lu criatu,
ora si assittata
stanca ‘nta li pinseri persa
lu vrazzu a pinnuluni offisu.
Chi po fari ora?
Ti passi a mimori
Lu libbru di la vita
Nun ti priuccupari
Si ti scordi quarchi cosa
Dumani lu ripigli lu discursu
E cu tantu ‘mprgnu e priu
Mi lu cunti ancora.

Salvatore Maurici

Una Risposta to “”

  1. peccato non conoscere bene questa lingua🙂 Buona serata dolce Adri

Lascia un commento

